خبر فوری

پذیرش ۲۲۲ هزار و ۱۵۲ مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، مرتضی رئیسی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در آستانه فرا رسیدن بخش پایانی تعطیلات نوروزی، در ۲۴ ساعت گذشته، آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با پذیرش ۳ هزار و ۲۷۴ نفر در قالب ۹۱۱ خانوار، پس از شهرستان قشم در جایگاه دوم ایستاد و ناحیه یک سوم شد.

وی با بیان اینکه در هشتمین روز از بهار، تعداد ۱۳ هزار و ۸۱۷ نفر در قالب ۳ هزار و ۸۵۴ خانوار پذیرش شدند، اظهار کرد: در مجموع تاکنون به شاخص نفر روز، ۶۶۶ هزار و ۴۵۶ نفر از خدمات ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان استفاده کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان یادآورشد: با توجه به فرا رسیدن بخش پایانی تعطیلات نوروزی پیش بینی افزایش مسافران را در بندرعباس، جزیره قشم و سایر نقاط استان داریم که برای پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب یک بازنگری کلی در میزان توان انسانی، امکانات و سایر موارد ضروری در ستادهای اسکان در حال انجام است.

رئیسی با قدردانی از تلاش شبانه روزی عوامل ستادها، بیان داشت: با وجود اینکه امسال در ایام تعطیلات نوروزی ناپایداری جوی، فشار کار در ستادهای اسکان را به طرز قابل توجه ای بالا برد اما به همت فعالان ستادهای اسکان و حمایت بی وقفه مدیرکل آموزش و پرورش استان، کمترین چالش و بیشترین رضایتمندی از خدمات رسانی به مسافران نوروزی را داشته ایم.

۱۷ پایگاه اسکان فرهنگیان با  ۴۰۸ مدرسه در قالب سه هزار و ۱۰۶ کلاس درس در نوروز ۹۶به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی خدمات رسانی دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید