خبر فوری

۲ رویداد ملی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود

عبدالرضا عرب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته گذشته به دلیل بارندگی شدید و سیلاب در استان بوشهر سومین همایش ملی شوراهای صنفی دانشگاه‌های فرهنگیان کشور لغو شد.

وی ادامه داد: هفته آینده روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۸ و ۹ اسفند سومین همایش ملی منتخبین شوراهای صنفی دانشگاه های فرهنگیان سراسرکشور و نیز سرپرستان سراهای دانشجویی و نمایندگان تشکل های دانشجویی در پردیس علامه طباطبایی بوشهر برگزار می‌شود.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بوشهر بیان کرد: برای اسکان و پذیرایی از این عزیزان باشگاه فرهنگیان شماره یک و شماره ۲ بوشهر و سرای دانشجویی پردیس بنت‌الهدی صدر در نظر گرفته شده و جلسات و کمیسیون‌های مختلف این همایش در پردیس علامه طباطبایی برگزارمی‌شود. 

وی اضافه کرد: رویداد مهم دیگر، حضور هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان کشور و مدیران امور پردیس‌های استانی سراسر کشور در بوشهر است.  

عرب‌زاده افزود: سیزدهمین اجلاس مدیران دانشگاه های فرهنگیان کشور در سالن جلسات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ‌های ۱۳ و۱۴ اسفندماه با حضور استاندار بوشهر و رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور جلسه کمیته استانی هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان بوشهر با شرکت مدیران دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور  برگزار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید