خبر فوری
گروه اجتماعی: معاون فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نخستین سمینار تبیین نقش و جایگاه رسانه در اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این سمینار با مشارکت استانداری، دانشگاه و صدا و سیمای مرکز ایلام برگزار می‌شود.

نخستین سمینار تبیین نقش و جایگاه رسانه در اقتصاد مقاومتی در ایلام

عمران خودآموز، معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات و مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این سمینار یک روزه شرکت کنند.
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس احکام ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، وظیفه‌ فرهنگ سازی و گفتمان‌سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد که برای تحقق این مهم در برگزاری این سمینار مشارکت می‌کند.
خودآموز سخنرانان این سمینار را «محمدمهدی فرقانی» رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه، «مهدخت بروجردی» مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر «حشمت‌اله عسگری» معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام و «علی سایه‌میری» مدیر کل اقتصاد و دارایی استان ایلام معرفی کرد.
معاون فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: محور سخنرانی این سمینار حقوق و مسئولیت اجتماعی روزنامه نگار، نظریه های ارتباطات با رسانه و شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد است.
سمینار تبیین نقش و جایگاه رسانه در اقتصاد مقاومتی روز چهارشنبه 6 بهمن از ساعت 8 تا 17 به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید