خبر فوری

توزیع بیش از 254 هزار پاکت شیر در سطح مدارس قشم

عطالله میرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش طرح توزیع شیر رایگان را بیش از 21 هزار و 245 عنوان کرد و اظهار داشت: مرحله اول توزیع بیش از 254 هزار و 964 پاکت شیر در 147 مدرسه ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم شهرستان قشم آغاز شده است.

وی افزود: رشد جسمی و فکری دانش‌آموزان نقش پررنگی را ایفا می‌کند و مصرف روزانه این مواد غذایی موجب پایه‌گذاری استخوان‌های محکم به‌ویژه در دوره ابتدایی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش قشم در ادامه ابراز کرد: بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، مصرف شیر از پوکی استخوان جلوگیری و سلامت دندان‌ها را نیز ضمانت کرده و مقدار ویتامین‌های مورد نیاز روزانه هر فرد، از این طریق تامین می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید