خبر فوری
گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه به همراه جامعه فرهنگیان این مدیریت، بمناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی دوم بهمن سال 1357 مردم انقلابی ارومیه و تجلیل از مقام شامخ فرمانده نستوه این مبارزه مسلحانه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی در مسجد اعظم ارومیه گرد هم آمدند.

حضور جامعه فرهنگیان ناحیه یک ارومیه در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن ۵۷

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، روز گذشته دوم بهمن ماه بمناسبت نقشی که مردم استان آذربایجان غربی در حماسه دوم بهمن ماه سال 1357 در مبارزه با طاغوت و به ثمر رساندن انقلاب ایفا کردند،جامعه فرهنگیان و مسئولان مدیریت آموزش و پرورش در حالیکه اندوه حادثه شهادت آتش نشانان غیور و فداکار ساختمان پلاسکوی تهران را در دل داشتند ، با اجتماع در مسجد اعظم ارومیه ،محلی که در آن روزگار مبارزان انقلابی را در خود جای داده بود و در دوم بهمن 57 مورد هدف گلوله های ماموران رژیم طاغوت قرار گرفت ، در کنار سایر همشهریان خود بار دیگر غیرت و شجاعت مردم این سرزمین را به تصویر کشیده و ایثار نیاکان این مرز و بوم را به جوانان یادآوری نمودند.

حماسه دوم بهمن سال 1357 ارومیه ، سند بزرگ غیرت، شجاعت و ظلم ستیزی مردم ارومیه و نقطه عطفی درتاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی بود که در این تاریخ مردم آذربایجان غربی با حماسه ای بس سترگ و ماندنی ،به تبعیت از امام راحل و به فرماندهی و هدایت آیات عظام و سایر علمای بزرگوار بر علیه رژیم طاغوت دست به جنگ مسلحانه زدند و توانستند نقش بزرگی در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید