خبر فوری

خروج از رکود تولید تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: مردم انتظار دارند که نتیجه‌ رفع تحریم‌ها و پرداختن به اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی قوی و درون‌زا را در معیشت خود ببینند.

وی عنوان کرد: اگر از روز نخست دولت به جای پرداختن به برجام بی‌نتیجه مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی و عملیاتی می‌کرد اکنون امکان دور زدن تحریم‌ها نیز برای ما فراهم بود.

مرادبیگی اضافه کرد: با تحلیل درست اقتصاددان‌ها از موضوع اقتصاد مقاومتی بهترین روش در ترویج این فرهنگ است، اقتصاددانان باید با ارائه پیشنهاد و حتی نقد این موضوع در راستای تحقق هرچه بیشتر اقتصاد مقاومتی بکوشند.

خطیب موقت جمعه ایلام گفت: مسئولان وظیفه دارند در باره برنامه‌های خود در اجرای اقتصاد مقاومتی با مردم سخن بگویند و اقدامات عملی خود را در اختیار مردم قرار دهند، تعطیلی کارگاه‌های تولیدی و بیکاری جوانان با اقتصاد مقاومتی هم‌خوانی ندارد.

امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: امیدوارم مسئولان در این راستا تلاش کنند و مشکل اقتصادی، گرانی و بیکاری جوانان را به طور کامل رفع کنند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی گزینه مناسبی برای مقابله با تحریم دشمن و مهار تورم در کشور است و مردم و مسئولان باید با حمایت از تولید داخلی زمینه تحقق آن را فراهم کنند.

مرادبیگی تصریح کرد: افزایش تولید سبب افزایش اشتغال می‌شود و مقام معظم رهبری در این باره بارها توصیه فرمودند که مسئولان به جای سخن‌ گفتن در مورد اقتصاد مقاومتی به آن عمل کنند، معظم له امسال را به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مزین فرمودند.

وی ادامه داد: ازدواج‌ها با ایجاد شغل قطعا پایدار بوده و تحقق اشتغال پایدار و خروج از رکود تولید تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی شده و اقتصاد دانان آن را تایید کرده‌اند.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان سبب رونق تولید و ایجاد اشتغال و خروج از رکود اقتصاد کشور می‌شود، گفت: مقام معظم رهبری همواره دولت را به انجام کار توصیه فرموده‌اند، کار برای مردم و رفع مشکل اشتغال از مهم‌ترین دغدغه‌های معظم له است.

وی گفت: اگر مشکل اشتغال جوانان رفع شود، ازدواج جوانان در شرایط مطلوب سنی روی می‌دهد و سن ازدواج جوانان افزایش نخواهد یافت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید