خبر فوری
گروه اقتصادی: استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در سال جاری و با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، تأسیس واحدهای تولیدی جدید و فعال شدن واحدهای راکد در زمینه صنعت و معدن، بیش از 2500 شغل در استان ایجاد شده است.

اشتغالزایی 2500 نفری در سیستان وبلوچستان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان وبلوچستان شب گذشته، در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، گفت: در سال جاری و با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، تأسیس واحدهای تولیدی جدید و فعال شدن واحدهای راکد در زمینه صنعت و معدن، بیش از 2500 شغل در استان ایجاد شده است.
استاندار سیستان وبلوچستان اظهار کرد: حسن این کار این است که طرح‌ها در شهرستان‌های مختلف استان پراکنده است و همه مردم استان می‌توانند از برکات اقتصاد مقاومتی و برجام بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه برجام ساختارهای بین‎المللی علیه ایران را فروریخت، افزود: پس از برجام کشورهای اروپایی با ایران وارد تعاملات شدند که یک نمونه آن، تجهیز بندر شهید بهشتی چابهار با خرید تجهیزات با کیفیت از کشور آلمان است، در حالی که قبلا قرار بود از چین خریداری شود.
نادر میرشکار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از طرح‌های اجرایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: از ابتدای امسال 22 واحد صنعتی راکد احیا شده و همچنین 31 واحد تولیدی که کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت داشته‌اند، فعال شده‌اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در ستاد تسهیلات رونق تولید هم تاکنون 452 واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند که 332 واحد به بانک های عامل معرفی شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید