خبر فوری

واردات هواپیما جشن گرفتن ندارد/تعارض با سیاست های اقتصاد مقاومتی

احمد امیر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تحول در صنعت هوایی اقدامی مثبت است اما برگزاری جشن برای واردات هواپیما اقدامی است که در مقابل سیاست های اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه واردات هواپیما جشن گرفتن ندارد گفت: قبل از انقلاب هم واردات هواپیما وجود داشت ما انقلاب کردیم تا روی پای خودمان بایستیم و خودکفا شویم،  باید زمانی جشن بگیریم که هواپیما را خودمان بسازیم و جوانان ایرانی به فناوری ساخت هواپیما دست یابند وگرنه خرید و واردات جنس از خارج که افتخاری ندارد.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد:این هواپیماهای وارداتی مورد استفاده درصد کمی از مردم که از توانایی مالی خوبی برخوردارند و مقامات و وزرا قرار می گیرد.

امیر آبادی با تاکید بر اینکه نوسازی صنعت هواپیمایی اقدام خوبی است اما واردات هواپیما نیازی به برگزاری جشن نداشت گفت: کشور های همسایه ما هم مصرف کننده هستند و بهترین هواپیماها را وارد می کنند اما جشن نمی گیرند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید