15 گل ثمره هفته دهم لیگ برتر فوتبال هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان 15 گل به ثمر رسید که آمار نسبتا خوبى بود. در این هفته داوران 19 بار براى کارت زرد و دو بار براى کارت قرمز دست به جیب شدند.

مهدی حیدرنسب از اتحاد رودان در مقابل پرسپولیس بیکاه و حمیدرضا الیاسی‌نسب از لمزان در مقابل جبل‌بر شهرو بازیکنان اخراجى هفته دهم بودند.

پرگل‌ترین دیدار هفته لمزان بندرلنگه و جبل‌بر شهرو بود که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و کم گل‌ترین دیدارهفته، سهیلی جوان قشم و سیبه کوخرد بود که با نتیجه یک بر صفر به سود جبل‌بر به پایان رسید.

اولین گل هفته را محمدامین خادمی بازیکن خلیج فارس میناب در دیدار با آرش بندرعباس در دقیقه ششم بازى به ثمر رساند و دیرترین گل هفته را نجیب ناصری در دقیقه 5+90 برای سهیلی جوان قشم در دیدار با سیبه کوخرد زد.

کم کارت‌ترین دیدار هفته سه دیدار اتحاد پل با بسیج حکمی میناب، سهیلی جوان قشم با سیبه کوخرد و اتحاد دژگان با برکه دکا پارسیان بود. بسیج حکمی میناب دومین هفته متوالی است که بازیش یکی از کم‌کارترین دیدارهای هفته است.

پرکارت‌ترین دیدار هفته دیدارهاى پرسپولیس بیکاه با اتحاد رودان و لمزان با جبل‌بر شهرو بود و پرتماشاگرترین دیدار هفته اتحاد پل و بسیج حکمی میناب بود.

مهمترین اتفاق هفته را مى‌توان به ثمر رسیدن سه گل از سه دیدارهای این هفته در لحظات پایانی در وقت‌هاى اضافه نیمه دوم اشاره کرد.

در این هفته تنها داوران یک پنالتی اعلام کردند که میثم فلاحت بازیکن تیم اتحاد رودان در مقابل پرسپولیس بیکاه موفق به گل کردن آن شد.

باارزش‌ترین گل‌هاى هفته هم شش گل بود. تک گل برتری و سه امتیازی نجیب ناصری از سهیلی جوان در برابر سیبه کوخرد، گل مساوی حمید محمودی از جبل برشهرو در مقابل لمزان، گل مساوی فرشاد عبداللهی از اروند سورو در مقابل فولاد هرمزگان، گل مساوی سعید زعیمی از بیکاه در مقابل اتحاد رودان، گل مساوی نیما جنگجو از اتحاد دژگان در مقابل جنوب برکه دکا و گل مساوی ابراهیم ملایی از اتحاد پل در مقابل بسیج حکمی میناب بود.

ضعیف‌ترین خط حمله لیگ در اختیار آرش بندرعباس با 4 گل زده است و ضعیف‌ترین خط دفاع را هم اتحاد بندر پل با 25 گل خورده در اختیار دارد.

بیشترین و کمترین برد را سهیلی جوان قشم با 8 برد و آرش بندرعباس بدون برد در اختیار دارند. تا پایان هفته دهم خالد تکی‌زاده از سهیلی جوان قشم با 9 گل زده همچنان آقای گل لیگ برتر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید