خبر فوری

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال هرمزگان امروز و فردا برگزار مى‌شود

محمد رضایى امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال هرمزگان اظهار داشت: با توجه به تغییرات بازی نسبت به تقویم اعلام شده قبلی این هیات به‌دلیل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بدین ترتیب دیدارهای هفته یازدهم روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار مى‌شود.

وی افزود: در هفته یازدهم پنج بازی امروز دوشنبه 27 دی‌ ماه برگزار مى‌شود و دو بازی دیگر این هفته فردا سه‌شنبه 28 دی‌ماه انجام خواهد شد.

مسؤول کمیته مسابقات هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: در هفته یازدهم خلیج فارس سولقان میناب در استادیوم شهید امینی به مصاف پرسپولیس بیکاه می رود و آرش بندرعباس در زمین نخل این شهر از لمزان پذیرایی خواهد کرد.

رضایی ادامه داد: اتحاد  در رودان رو در روی سهیلی جوان قشم قرار خواهد گرفت و جبل‌بر شهرو میزبان اتحاد بندرپل خواهد بود و سیبه کوخرد در زمین اختصاصی خود به مصاف اتحاد دژگان خواهد رفت.

وی اضافه کرد: بسیج حکمی میناب در این شهر با اروند سورو دیدار خواهد کرد و در پارسیان دو تیم جنوب برکه دکا با فولاد هرمزگان به مصاف هم خواهند رفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید