خبر فوری
گروه فرهنگی: رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی_ تفریحی شهرداری مشهد گفت: هفت اثر گرافیکی با موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف‌گرایی در 50 بیلبورد و 50 سازه فرهنگی سطح شهر اکران شد.

اکران‌های شهری با موضوع اقتصاد مقاومتی در مشهد چشم‌نوازی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، حجت فقیه، رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی_تفریحی شهرداری مشهد ضمن اعلام خبر اکران‌های شهری با موضوع مصرف‌گرایی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهر مشهد، گفت: یکی از مأموریت‌های سازمان فرهنگی_ تفریحی شهرداری مشهد ترویج مسائل اخلاقی در سطح شهر است. این سازمان موضوع‌های مختلف اخلاق اجتماعی را در سطح شهر ترویج می‌دهد که یکی از این موضوع‌ها مبارزه با مصرف‌گرایی است.فقیه با اشاره به اهمیت جلوگیری از ترویج فرهنگی مصرف‌گرایی، اظهار کرد: هفت اثر گرافیکی به همت بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با موضوع‌های برندزدگی، تعمیر به جای تغییر، خرید کالاهای داخلی، خرید جهیزیه به قدر نیاز تولید شده است که در سطح شهر مشهد اکران شد.رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی_ تفریحی شهرداری مشهد به جاذبه‌های این آثار گرافیکی اشاره کرد و افزود: در این آثار از رنگ‌ها و طرح‌هایی استفاده شده است تا توجه مردم را جلب کرده، آن‌ها را به فکر بیندازد و تأثیر روی مخاطب داشته باشد.وی با بیان اینکه در عرصه کار فرهنگی هر چه پیام‌ها به‌روزتر باشد، تأثیرگذارتر است، ابراز کرد: تبلیغات محیطی یکی از رسانه‌های سریع انتقال و تأثیرگذار است که مردم در عبور و مرور خود به صورت غیر ارادی این پیام‌ها را می‌بینند.فقیه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث اقتصاد مقاومتی و رعایت الگوی مصرف، اظهار کرد: پرداختن به فضائل اخلاقی یکی از موضوع‌های مورد تأکید و سفارش رهبری به مجموعه‌های فرهنگی خصوصا شهرداری‌ها است و اخیرا نیز به موضوع اقتصاد مقاومتی و رعایت الگوی مصرف توسط عموم جامعه تأکید داشتند، در این اکران‌های شهری تلاش می‌شود که به این بحث پرداخته شود و آن را در جامعه ترویج دهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید