خبر فوری

معرفی گزینه مطلوب ریاست دانشگاه فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش/ دایمی شدن احکام 95 درصد اعضای هیات علمی این دانشگاه

محمد پاک سرشت عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از جلسه جمعی از اساتید و صاحب نظران تعلیم و تربیت با فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعیین تکلیف سرپرست دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده خبر داد.

وی افزود: جمعی از نمایندگان استادان و پیشکسوتان، در کنار مجموعه مدرسان پرسابقه و صاحب نام عضو تشکل ها و مجامع رسمی مربوط به تربیت معلم کشور، با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی به بررسی گزینه های مختلف در خصوص گزینه اصلح برای سرپرستی و بعد ریاست دانشگاه فرهنگیان پرداخته و در جلسه با وزیر آموزش و پرورش گزینه مطلوب قاطبه استادان به منظور ارائه مشورت معرفی خواهد شد.

مدیر کل سابق روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه فرهنگیان همچنین از دایمی شدن احکام 95 درصد احکام هیات علمی این دانشگاه خبر داد و افزود: به زودی در مرحله اول، احکام 250 نفر از استادانی که در اسفند ماه سال 91 تاییدیه تبدیل وضعیت از مدرسی به هیات علمی و احکام پایه اول خود را دریافت داشته اند، با همکاری و هماهنگی وزارت علوم ممهور خواهد شد و بلافاصله کار باقیمانده افراد و احکام ارتقاء تمامی استادان تا دهه فجر امسال به انجام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، دانشگاه فرهنگیان از چهارم مرداد ماه سال 90 که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با تجمیع تمام مراکز تربیت معلم سراسر ایران تأسیس شد، تا کنون با سرپرست اداره می‌شود و این دانشگاه استراتژیک کشور رنگ ریاست به خود ندیده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید