خبر فوری
فرماندار پارسیان گفت: زلزله شب گذشته پارسیان براساس اعلام اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه و شوراهای اسلامی روستا، خوشبتخانه خسارات جانی در پی نداشته است.

زلزله شب گذشته پارسیان خسارات جانی در پی نداشته است

محمد رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان با اشاره به زلزله شب گذشته در این منطقه اظهار داشت: نیمه‌شب گذشته دو زلزله کمتر از یک ساعت که لرزش اول با مقیاس 3.2 ریشتر در عمق 13 کیلومتری زمین و زمین‌لرزه دوم با مقیاس 3.9 ریشتر در عمق 20 کیلومتری زمین، شهرستان پارسیان را لرزاند.

وی افزود: این زلزله براساس اعلام اعضای ستاد حوادث غیر مترقبه و شوراهای اسلامی روستا، خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشته است.

فرماندار پارسیان بیان داشت: با توجه به اطلاعات کسب شده، در برخی از نقاط روستایی آسیب‌هایی بر منازل مسکونی بافت قدیم وارد شده است که به‌همین منظور از دهیاران و کارشناسان امر خواسته شده تا به محل اعزام شوند و ضمن بررسی لازم، خسارات‌های وارده را برآورد نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید