خبر فوری
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان از حماسه ۹ دی سال ۸۸ به عنوان روز اتحاد ملی و همدلی ایرانیان با نظام و رهبری نام برد.

فرمانده سپاه هرمزگان: ۹ دی روز همدلی مردم با نظام و رهبری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، سردار رضا ترابی پنجشنبه شب در آیین حماسه ۹ دی و هجدهمین یادواره شهید غلامشاه ذاکری، گفت: حضور گسترده مردم در حماسه ۹ دی موجب وحدت ملی، تقویت نظام و شکست بزرگی برای دشمنان شد.

وی افزود: مردم با بصیرت ایران در روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ حماسه ای همچون ۲۲ بهمن و آزادسازی خرمشهر را خلق کردند که در تاریخ پرافتخار کشورمان ماندگار شد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید غلامشاه ذاکری بیان کرد: این سردار دوران دفاع مقدس به عنوان پنجمین فرمانده سپاه قشم همزمان با ورود آمریکاییان به خلیج فارس با هدف حمایت از صدام، به همراه دیگر بسیجیان از جزیره قشم راهی جبهه های نور علیه باطل شد.
او ادامه داد: سردار شهید ذاکری پس از رویارویی با دشمنان در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
سردار ترابی با تجلیل از مردم ولایی و همیشه در صحنه قشم، گفت: شما جزیره نشینان با شهدای گمنامی که باید از آنان به عنوان شهدای خوش نام یاد کنیم همانند شهدای عزیز خود هم در زمان تشییع و دفن و هم در شرایط کنونی رفتاری یکسان داشته ایید و شایسته است برای این شهدا نیز یادواره ای همانند یادواره شهید غلامشاه ذاکری برگزار کنید. 
سردار غلامشاه ذاکری متولد ۲۵ بهمن ۱۳۳۹ جزو بنیانگذاران جهاد سازندگی، کمیته امداد و پنجمین فرمانده سپاه شهرستان قشم بود که چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در جزیره ام الرصاص به شهادت رسید.
در مراسم یادواره شهید غلامشاه ذاکری که با حضور فرمانده سپاه هرمزگان، امام جمعه شهرستان قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و جمعی از مردم همیشه در صحنه قشم به همراه خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران برگزار شد، جوانان بسیجی با برنامه های فرهنگی همچون تیاتر، سرود، مداحی و پخش نماهنگ با گرامیداشت حماسه ۹ دی، یاد و خاطره شهید غلامشاه ذاکری و بقیه شهدای قشم را گرامی داشتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *