خبر فوری

پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته و شاغل/هرمزگان پیشتازشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، حسن جراره افزود: هرساله بخشی از مطالبات فرهنگیان بدلیل کمبود منابع مالی و کسری اعتبار به سالهای بعد موکول می گردد که دراین چند سال اخیر نیز بدلیل تحریم های ظالمانه و محدودیتهای اعتباری این میزان افزایش یافت.

وی ادامه داد: درسال جاری پس از پیگیری های مداوم توسط مسئولین استانی و وزارتی و با پشتکار و جدیت در سه روز اخیر، هرمزگان به عنوان یکی از اولین استان های کشور با یک کار تیمی و هماهنگ از روز چهارشنبه یکم دی ماه، فرایند پرداختها را شروع و تا عصر جمعه به پایان رساند.

رییس اداره بودجه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان یادآورشد: خوشبختانه با همین رویکرد تیمی توانستیم هزینه های پرسنلی شامل پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ٩٤ ، مرخصی ذخیره بازنشستگان سال ٩٣و٩٤،حق التدریس شاغلین تا اول مهرماه، حق التدریس نیروهای آزاد تا اول مهرماه، حقوق سربازمعلم تا پایان آذرماه ، حق جذب نوبت دوم مدیران و معاونین مدارس ٩ماهه، کمک هزینه فوت و ازدواج شاغل و بازنشسته  وحقوق نیروهای کارمعین تا پایان آذرماه را پرداخت نماییم.

جراره تاکید کرد: با پیگیریهای مجدد توسط مدیرکل محترم در سطح وزارت بدنبال تأمین مابقی مطالبات همکاران عزیز فرهنگی هستیم که انشاالله با گشایش های اعتباری آتی شاهد تسویه کامل مطالبات خواهیم بود .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید