خبر فوری

در شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان:کارگاه آموزشی استفاده از تکنولوژی های نوین در تصفیه آب آشامیدنی و پساب های صنعتی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس پرویز نجاتی معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به افت منابع آبی و شور شدن منابع زیر زمینی ناگزیر به استفاده از روش های نوین شیرین سازی آب هستیم.

در این همایش یکی از کارشناسان شرکت PNF (پیام آوران نانو فن آوری فردا نگر) به بیان شیرین سازی آب به روش الکترو دیالیز پرداخت و از افزایش راندمان آب تولیدی و کاهش پساب و همچنین پایین بودن هزینه های نگهداری نسبت به سایر روشها را از مزایای این روش برشمرد.

در پایان مهندس نجاتی اظهار امیدواری کرد با همکاری این شرکت دانش بنیان بتوانیم در تعدادی از روستاهای استان از این روش استفاده کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید