خبر فوری
قائم‌مقام کمیته امداد هرمزگان گفت: کمیته امداد با همکاری مؤسسه خیریه اشرف‌الانبیاء(ص) تهران، عملیات احداث ۱۲۰ واحد مسکن برای خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد را با اعتباری بالغ‌ بر شش میلیارد تومان در این استان آغاز کرد.

آغاز احداث ۱۲۰ واحد مسکن ویژه ایتام در هرمزگان

قائم‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، با تبریک فرارسیدن دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از آغاز عملیات احداث مسکن برای خانواده‌های ایتام در مناطق روستایی خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان و مؤسسه خیریه اشرف‌الانبیاء‌(ص) تهران، مبنی بر احداث ۱۲۰ واحد مسکن، در هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور بخشدار بخش مرکزی بندرعباس، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس، شورای روستای سرخون، جمعی از مسئولان شهرستان و معتمدین مراسم کلنگ‌زنی شروع احداث واحدهای مسکونی ایتام در روستای سرخون شهرستان بندرعباس برگزار شد.

جلیل تراهی با بیان اینکه داشتن مسکن و سرپناه مناسب یکی از نیازهای اولیه و ضروری مددجویان به‌ویژه خانواده ایتام تحت حمایت کمیته امداد است، افزود: به‌منظور احداث این واحدها، شش میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ شده که از این مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان با مشارکت مؤسسه خیریه اشرف‌الانبیاء‌(ص) و دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت تأمین‌ خواهد شد.

وی افزود: واحدهای مسکونی ایتام در مناطق روستایی شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد، میناب، رودان، سیریک و بشاگرد استان هرمزگان احداث خواهد شد.

قائم‌مقام کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند به‌منظور مشارکت در برنامه‌های تأمین مسکن مناسب برای خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان، از طریق ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب بر روی تلفن همراه و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان اقدام کنند.

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید