خبر فوری

جزئیات جدید از انفجار در سراوان/ حمله ۳ پهپاد به یکی از روستاهای مرزی/ ‌۱۰ ‌کشته این حمله ‌‌پاکستانی هستند + فیلم

هرمزبان – معاون استاندار سیستان و بلوچستان جزئیات جدیدی از انفجار صبح امروز در یکی از روستاهای مرزی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان، مرحمتی معاون استاندار سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات جدیدی از انفجار صبح امروز در یکی از روستاهای مرزی اظهار داشت: ساعت 4 صبح 3 پهپاد ارتش پاکستان به یکی روستاهای مرزی ایران در سراوان حمله کرده‌اند.

وی افزود: در این حمله 4 منزل تخریب شده و 10 نفر کشته شده‌ا‌ند که ‌همگی پاکستانی هستند.

بیشتر بخوانید

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال بررسی هستیم که چگونه ایران افراد در این روستا ساکن شده‌اند.

به گزارش تسنیم، 4:30 امروز در نقاط مرزی ایران و پاکستان و در داخل خاک ایران انفجارهایی رخ داد که دولت پاکستان با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت آنها را به عهده گرفت و در پی آن ایران خواستار توضیح فوری پاکستان شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تایید این انفجارها تاکید کرد که اوضاع تحت کنترل است و در حال حاضر آرامش در مرز ایران و پاکستان برقرار شده و مسئولان در حال بررسی موضوع هستند.

وزیر کشور نیز درخصوص حمله امروز پاکستان در اطراف سراوان سیستان و بلوچستان گفت: اطلاعات دریافتی این است که 4 کودک، 3 زن و 2 مرد که اتباع خارجی بودند در انفجاری که در روستای حدود 3-4 کیلومتری مرز ایران رخ داده، کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید