خبر فوری

عباس اکبری: ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنید

هرمزبان – مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از کارفرمایان استان خواست ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، عباس اکبری با بیان اینکه کارفرمایان استان ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند، اظهار کرد: به منظور ارتقاء زیرساخت خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی و ایجاد بستر لازم جهت ارائه خدمات وسیع تر و با کیفیت تر سامانه قدیمی samt مسدود شده و کارفرمایان صرفاً از درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir قادر به ارسال لیست ماهانه کارگاه خود هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: بیش از یکسال در این خصوص اطلاع رسانی‌های لازم به کارفرمایان صورت گرفته است و لغایت ماه گذشته ارسال لیست توسط کارفرمایان از دو طریق یعنی هم سامانه قدیمی samt و هم درگاه خدمات الکترونیک سازمان امکان پذیر بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور تمرکز، گسترش و ارتقاء کیفیت خدمات الکترونیک از این پس ارسال لیست تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید