خبر فوری

امام جمعه بندرعباس: صنعت دفاعی الگویی برای سایر صنایع داخلی کشورمان است

هرمزبان –نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر دل در گروی امنیت کشور، انقلاب و نظام داریم، باید جوانان و نوجوانان ما مراقب دشمن درمانده باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی‌زاده ظهر امروز (۲۷ مردادماه) با اشاره به اینکه صنعت دفاعی الگویی برای سایر صنایع داخلی کشورمان است، اظهار کرد: صنعت دفاعی، ضامن امنیت اقتصادی و اقتدار جامعه است؛ چرا که اگر بخواهیم از نظر اقتصادی رشد کنیم اما قدرت دفاعی نداشته باشیم، دشمن دریک چشم برهم زدن تمام زیرساخت‌های اقتصادی‌مان را نابود می‌کند.

وی همچنین ضمن محکومیت حادثه غم‌انگیر حرم شاهچراغ تصریح کرد: دشمن امنیت کشورمان را هدف‌گذاری کرده است و داعش در این جریان از اتباع مختلف کشورها برای آسیب زدن به امنیت کشورمان استفاده می‌کند که نباید فریب خورده و آتش بیار معرکه دشمن باشیم.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: اگر دل در گروی امنیت کشور، انقلاب و نظام داریم، باید جوانان و نوجوانان ما مراقب دشمن درمانده باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با اشاره به روز جهانی مسجد به عنوان هسته مقاومت فرهنگی جامعه، گفت: ما امروز از سوی دشمن درگیر جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم و هدف دشمن در این جنگ تصرف ذهن و فکرهای مردم است که در این زمینه باید از ظرفیت مسجد بهره بگیریم.

وی در ادامه با توجه به اینکه تصمیماتی مبنی بر تعطیلی شعبه‌ها و واحدهای وابسته به دانشگاه پیام نور در مراکز استان‌ها مطرح است، از وزارت علوم که نگاه عدالت محور به‌ویژه به مناطق محروم دارد، خواست این مساله را به تمام کشور تسری ندهند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرمزگان نیز قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفتد آن را در کمیسیون مجلس مطرح کرده و جلوی این مساله گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید