هاشم نامور: ‌جذب ۹۰۲ نفر در شرکت پالایش نفت بندرعباس از طریق برگزاری آزمون استخدامی

هرمزبان – هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت پالایش نفت بندرعباس، در مرحله دوم ۹۰۲ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، هاشم نامور صبح امروز (۲۷ مردادماه) با بیان اینکه این ۹۰۲ نفر در مقاطع کارشناسی و کاردانی جذب می‌شوند، اظهار کرد: این شرکت با توجه به طرح‌های توسعه پالایشگاه و بویژه طرح ملی ارتقای کیفیت فرآورده‌های سنگین و نیروی انسانی مورد نیاز، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و با اولویت نیروهای بومی، در چند مرحله ۲۶۵۰ نفر را جذب خواهد کرد.

وی بیان کرد: در مرحله دوم استخدامی سال ۱۴۰۲، شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی خود تعداد ۹۰۲ نفر از داوطلبان مرد و زن بومی واجد شرایط را در مقطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی، معاینات و گزینش دعوت نیرو جذب کند.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از تاریخ اول شهریور تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ برای نام نویسی و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.

نامور اضافه کرد: در مرحله دوم جذب نیرو، در مقطع کارشناسی داوطلبان رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، علوم تغذیه، تربیت بدنی و علوم ورزش، بهداشت با گرایش حرفه‌ای و محیط، علوم اجتماعی و جامع شناسی و علوم ارتباطات می‌توانند نام نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه در مقطع کاردانی نیز رشته‌های شیمی و صنایع شیمیایی، مکانیک، برق، ایمنی و آتش نشانی و عمران رشته‌های مورد نیاز در این مرحله از آزمون هستند، عنوان کرد: آزمون مرحله دوم تامین نیروی انسانی این شرکت روزهای ۶ و ۷ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید