خبر فوری

آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی ویژه دانش‌آموزان پسر در ناو شهید رودکی شهر بندرعباس برگزار شد

هرمزبان – هفتمین مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش آموزان پسر از عصر امروز، با رقابت ۱۸ گروه از استان های کشور و یک گروه از افغانستان در ناو شهید رودکی در بندرعباس آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی ویژه دانش آموز پسر از عصر امروز، با رقابت ۱۸ گروه از استان های کشور و یک گروه از افغانستان در ناو شهید رودکی در بندرعباس آغاز می شود.
محمود غیبی معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در آیین افتتاحیه اظهار داشت: قرآن کریم کتابی برای هدایت بشر است و دانش آموزان با انس با این کتاب الهی می‌توانند سفیر هدایت در جامعه باشند.

محمود غیبی با بیان اینکه برای اولین بار است که هرمزگان میزبان هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور است، افزود: تمام تلاش مسئولان برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد انجام گرفته است و به امید خدا میزبان شایسته ای برای دانش آموزان و نخبگان قرآنی باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: قرآن کتابی آسمانی، که خدا محور است و کلمه الله و مشتقات آن بارها در تکرار شده و در همه کارهای انسان ها وجود دارد.

غیبی خاطرنشان کرد: این دوره که ویژه پسران دانش آموز است با شرکت ۱۸ گروه از استان های کشور و یک گروه از کشور افغانستان به مدت یک روز و به صورت فشرده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید