خبر فوری

مستندهای اقتصاد مقاومتی شبکه آفتاب بالاترین امتیاز کشور را کسب کرد

حمید قربانی‌جم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به آثار تولیدی صدا و سیمای استان مرکزی اظهار داشت: امسال چند کار فاخر داشتیم که آخرین موارد آن دو مستندی بود با موضوع اقتصاد مقاومتی که طبق ارزیابی واحد نظارت ارزیابی سیمای استان‌ها یعنی ستادی خود صدا و سیما از جمله دو اثری بودند که بالاترین امتیاز را بین مراکز کسب کردند که یکی از آن‌ها کار "چوب بستنی" مربوط به یکی از کارخانه‌های زرندیه و دیگری هم "به‌خاطر یک مشت علف" که با رویکرد اقتصاد مقاومتی بودند.

وی افزود: همچنین آثار دیگری مانند قصه‌های یاسین را داریم که سری دوم آن هم ضبط شده، تصویربرداری آن تمام و الان مراحل تدوین را سپری می‌کند قبل از سال 96 سعی می‌کنیم از شبکه‌های سراسری و شبکه‌های استانی بخش شود که از جمله آثار فاخر استان است.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی تصریح کرد: معرفی بزرگان استان و چهره‌های درخشان استان که در قید حیات هستند یا نیستند در دستور کار قرار گرفته و در حال ضبط است و به‌زودی بتوانیم این بزرگان را در قالب کارهای ویژه معرفی کنیم.

قربانی‌جم بیان کرد: صدا و سیما در مجموع راهبردش این است که آثاری را که تولید می‌کند همه فاخر باشند یعنی به‌لحاظ سطح کیفی قابلیت داشته باشند تا بتواند در حوزه‌های مختلف صدا و سیما و خبر تولید داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین به‌جز برنامه‌های روتینی که شبکه آفتاب در حوزه صدا و سیما دارد برخی از کارها، کار ویژه است که هم به‌لحاظ نیروی انسانی، زمانی ویژه است و به‌لحاظ اعتباری هم نیاز به هزینه ویژه دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید