دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از کشف ۶۱ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا نیمه آذر ماه سال جاری خبر داد.

کشف بیش از ۶۱ تن مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب بندر عباس در گفت‌وگو با روابط عمومی دادستانی کل با اعلام کشف ۶۱ تن انواع مواد مخدر در ۹  ماهه امسال در سطح استان هرمزگان گفت: این میزان از کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

سعید اسدی افزود: از مجموع ۶۱ تن مواد مخدر کشف شده بیش از ۵۲ تن تریاک، بیش از هفت تن حشیش، بیش از یک تن هروئین و سایر انواع مواد مخدر بوده است.

وی تاکید کرد:استان هرمزگان در زمینه کشف انواع مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شده است، در فهرست سه استان نخست کشور قرار دارد.

وی افزود: در ارتباط با کشف این میزان از مواد مخدر، از ابتدای امسال تا نیمه آذر ماه  ۵۷۶۲ نفر دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید