خبر فوری

راه‌‌اندازی 15 واحد پرورش شترمرغ در راستای اقتصاد مقاومتی

سرهنگ علیرضا زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تفت اظهار داشت: با همکاری بسیج سازندگی و پرداخت تسهیلات به متقاضیان،  15 واحد پرورش شترمرغ در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه سیج سازندگی در سال 79 به فرمان مقام معظم رهبری جایگزین جهاد سازندگی شد ادامه داد باید در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی فرهنگ جهادی حاکم شود تا به پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی برسیم.

فرمانده سپاه ناحیه تفت با تاکیدبر اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در تمامی عرصه‌های کشور به کار انقلابی و جهادی نیازمند است اضافه کرد: اقشار بسیج با توجه به فرامین مقام معظم رهبری به دنبال تحقق سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری هستند که در این زمینه شهرستان تفت نیز با همکاری بسیج سازندگی اقدامات موثری در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به راه‌‌اندازی 15 واحد پرورش شترمرغ در این شهرستان عنوان کرد: با اعطای چهار میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه اقدام شد.

زارع با اشاره به رشد و توسعه پرورش طیور به ویژه بلدرچین در این شهرستان بیان داشت: همچنین با بهره‌مندی از 16 میلیون تومان اعتبار در طول 18 روز 80 هزار جوجه بلدرچین در شهرستان تفت پرورش یافت.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج در حوزه‌های مختلف افزود: بیش‌از 20 قشر مختلف بسیج در این شهرستان در حوزه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی اولویت‌های خود را برای فعالیت هرچه بیشتر مشخص و با جدیت تمام دنبال می‌کنند تا منویات مقام معظم رهبری تحقق یابد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید