بیش از 7000 حلقه صالحین در هرمزگان سازماندهی شد

سردار رضا ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهارداشت: رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور گردان‌های الی‌ بیت‌المقدس از نواحی سپاه امام سجاد(ع) در منطقه عمومی قلعه قاضی شهرستان بندرعباس برگزار شد. این رزمایش از پنج شنبه 18 آذر ماه در منطقه عمومی قلعه قاضی شهرستان بندرعباس آغاز و تا جمعه 19 ادامه داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: براساس تقویم سالانه رزمایش‌های بسیج و سپاه استانی، ما باید در طول سال یک نوبت رزمایش الی بیت المقدس به صورت متمرکز برگزار کنیم و این رزمایش نیز براساس همان تقویم  از پیش تعیین شده است.

وی ابرازداشت: با جلسات برگزار شده در تهران و پیشنهاداتی که ما ارائه دادیم مقرر شد تمامی شهرستان‌ها و نواحی به جز شهرستان بشاگرد، نواحی کیش و ابوموسی، گردان‌های سازمانی الی بیت‌المقدس خود را به این منطقه اعزام کنند و سه ناحیه مزبور نیز در محل خودشان برابر همین روز و همین برنامه، رزمایش برگزار کنند.

سردار ترابی ادامه داد: از یک هفته قبل، تمهیدات و اقدامات لازم برای آماده‌سازی فضای مناسب جهت برگزاری رزمایش مدافعان حرم اندیشیده و اجرایی شد.

وی ضمن تشریح برنامه‌های این رزمایش گفت: از صبح پنج شنبه، گردان‌ها وارد اردوگاه شده و پس از استقرار، آموزش‌های درنظر گرفته شده در تقویم این رزمایش ارائه شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: صبح جمعه نیز صبحگاه مشترک در همین مکان با حضور مقالمات لشکری و کشوری، استانی و مرکز برگزار و برنامه‌های تاکتیکی نیز بعد از صبحگاه مشترک اجرا شد.

سردار ترابی گفت: مهم‌ترین پیام رزمایش مدافعان حرم این است که تمامی مردم ایران اسلامی بسیجی هستند و این تعداد گردان الی بیت المقدس سازمان‌دهی شده در این منطقه به نمایندگی از مردم ولایتمدار استان هرمزگان در این رزمایش شرکت کرده‌اند.

وی تصریح‌کرد: نشان دادن قدرت ایران اسلامی به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار از دیگر پیام‌های رزمایش مدافعان حرم در بندرعباس است.

سردار ترابی ابرازداشت: همه ساله در دو الی سه نوبت کارشناسانی از معاونت‌های مختلف سپاه و سازمان بسیج برای ارزیابی میزان آمادگی‌ گردان‌های رزمی به سپاه  امام سجاد(ع) وارد می‌شوند و وضعیت آمادگی جسمی نیروها، وضعیت نمره تیراندازی نیروها، آشنایی این نیروها به تاکتیک‌های مدنظر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند که با افتخار اعلام می‌کنم که تا‌کنون همه بسیجیان با آمادگی خوب ما را سربلند کرده‌اند.

وی اذعان‌داشت: تعلیم و تربیت یکی از برنامه‌های اساسی سازمان بسیج برای نیروهای بسیجی است، تاثیرگذارترین کار تربیتی  جامعه نه تنها در مجموعه سپاه و بسیج بلکه در کل جامعه، اقدامات و کارهایی است که در حلقه‌های بسیج صالحین انجام می‌شود، حلقه‌ها ایده‌آل کارهای تربیتی جامعه است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: با برگزاری جلسات و نظرخواهی‌های به‌عمل آمده از بسیجیان، موفق شدیم بیش از 7000 حلقه صالحین را با شرایط خاص خود سازماندهی کنیم و با طرح دروس مختلف در قالب حلقه‌های صالحین توانستیم امور این حلقه‌ها را در بعد تربیتی انجام دهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید