مدیر عامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان سابقه سیاسی و اقتصادی خوبی ندارد/ اعلام ساختار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره در این هفته

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: در این موضوع قوه قضائیه ورود پیدا کرده است و بعد از بازداشت عده‌ای، وضعیت در حال بررسی است.

وی افزود: طبق برنامه دوم توسعه قرار بود، دولت به نسبت سرمایه گذاری فرهنگیان، سهمی را برای فرهنگیان به صندوق واریز کند که متأسفانه دولت به وعده خود عمل نکرد و عملاً این موضوع در برنامه پنجم و ششم توسعه لغو شد اما هم‌اکنون در تلاشیم که دولت در برنامه ششم این وعده خود را عملی سازد.

کوچکی نژاد اضافه کرد: از طریق کمیته تحقیق و تفحص، موضوع صندوق ذخیره را پیگیری‌ می‌کنیم و در این هفته ساختار آن را اعلام خواهیم کرد.

این نماینده مجلس در خصوص نیکدل مدیر عامل جدید این صندوق گفت: وی از نظر سیاسی و اقتصادی سوابق خوبی ندارد و بنده از این انتخاب بسیار تعجب کردم زیرا انتظار می‌رفت، دقت بیشتری در انتصاب مدیر عامل صندوق صورت گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید