خبر فوری

حمایت از رونق تولید یکی از برنامه‌های مهم دولت یازدهم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، «محسن طرز طلب» در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی گچساران افزود: تحریم‌های اقتصادی در ایران نتوانست مانع رشد صنعت برق در کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از رونق تولید یکی از برنامه‌های مهم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه‌های برق حرارتی تصریح کرد: بهره برداری از طرح‌ها در توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

طرز طلب افزود: تلاش می‌شود تا در مناطق محروم طرح‌های موثری جهت پیشرفت منطقه احداث شود.

همچنین «عبدالرحیم رحیمی»، فرماندار شهرستان گچساران نیز در این بازدید گفت: پس از بررسی  کارشناسان 45هکتار زمین در دهستان لیشتر برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی برق هزار مگاواتی گچساران اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از محل اعتبارات شرکت توانیر با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود.

رحیمی افزود: با بهره‌برداری از این طرح امکان استقرار صنایع بزرگ در گچساران و به‌دنبال آن توسعه و شکوفایی اقتصادی این منطقه نفت‌خیز فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان گچساران افزود: طرح نیروگاه سیکل ترکیبی برق گچساران زمینه تولید انرژی‌های پاک و بی‌خطر را فراهم خواهد کرد.

رحیمی ادامه داد: با توجه به دارا بودن پتانسیل احداث صنایع پائین‌دستی و نفت‌خیز بودن گچساران به بهره‌برداری رسیدن این طرح یک امر مهم است.

وی اضافه کرد: این نیروگاه ظرفیت اشتغالزایی برای  3500 نفر در زمان احداث و 500 نفر بعد از بهره برداری را خواهد داشت.

انتهای پیام
 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید