خبر فوری

رویدادهای خبری امروز چهارشنبه هفدهم آذرماه درآذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، جلسه بررسی حل مشکلات معدنی با حضور معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ارومیه برگزار می شود.
برگزاری چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار آذربایجان غربی از دیگر رویدادهای خبری امروز است.
امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است.
دیدار تیم های والیبال شهرداری جوان ارومیه و اتحاد جوان همدان از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک کشور نیز روز چهارشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
برگزاری همایش داوطلبان افتخاری هلال احمر آذربایجان غربی در ارومیه نیز از جمله رویدادهای خبری امروز هفدهم آذرماه است.
امروز همچنین برنامه های ویژه روز دانشجو در ارومیه ادامه می یابد که جلسه پرسش و پاسخ وحید جلال زاده استاندار پیشین آذربایجان غربی در دانشگاه آزاد ارومیه و سخنرانی فاطمه راکعی نماینده مجلس ششم و شهربانو امانی نماینده سابق ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مشاور معاون رئیس جمهوری در خانه جوان ارومیه به سخنرانی می پردازند.
اخبار لحظه ای آذربایجان غربی را در کانال تلگرامی ایرنای آذربایجان غربی به آدرس @IRNAOROMIYE دنبال کنید.
3214/2093**خبرنگار: شاهین سپهراد** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید