خبر فوری

یکهزارو 40 میلیارد ریال تسهیلات رفع موانع تولید درهرمزگان پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از سه شنبه شب ایرنا ، جاسم جادری در دیدار با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ، اظهار داشت: شاخص های امنیتی و اقتصادی استان هرمزگان در دولت تدبیر و امید ، ارتقا و بهبود یافته است.
وی بیان داشت: اقدامات و تلاش های بسیاری برای پیشرفت و توسعه هرمزگان طی سه سال اخیر صورت گرفته است
استاندار هرمزگان ادامه داد: براساس ارزیابی های صورت گرفته ، هرمزگان یکی از پنج استان دارای امنیت و آرامش بالا در کشور است و میزان جرائم خرد در این استان نیز روند کاهشی دارد.
جادری تصریح کرد: این مهم با تلاش و هماهنگی دستگاه های عضو شورای تامین استان به دست آمده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت راهبردی استان هرمزگان در کنار سواحل خلیج فارس ، نقش این استان در تامین امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست.
شمخانی از تلاش های استاندار هرمزگان و دیگر مدیران استان به دلیل کسب رتبه برتر اقتصاد مقاومتی و تامین مناسب امنیت قدردانی کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید