خبر فوری

برگزاری جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی در بندرعباس در روزهای 13 تا 16 آذر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، حسین کریمی دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: در طول مدت برگزاری جشنواره 13 نمایش از شهرستان های مشهد، بندرعباس، اصفهان، تهران، رودان،همدان، میناب در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی بندرعباس در صبح و بعد از ظهر به روی به صحنه می روند.
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای اجرای نمایش ها، گفت: براین اساس نمایش های «قصه کفش های کوچولو» به کارگردانی سعید الله یاری از اصفهان در روز 13 آذر، در دو نوبت 9 و 10 و30 صبح در تماشاخانه آفتاب و «اینجا خانه من است» کاری از محبوبه پاداش از مشهد نیز به طور همزمان در دو نوبت 9 و 10 و30 در سالن فرهنگ فرهنگسرای طوبی روی صحنه می رود.
کریمی ادامه داد: اجراهای روز نخست نمایش های «یکی بود یکی نبود» کاری از سمیه گلباز از تهران در تماشاخانه آفتاب و «بهار برای بهار نمی آید» اثری از مصیب داوری شهرستان رودان همزمان در نوبت های 16 و 18 در فرهنگسرای طوبی اجرا می شوند.
کریمی گفت: در روز دوم نیز اثر «مسافر شهر فیروزه» کاری از سید معصومه زیوری از همدان در تماشاخانه آفتاب و نمایش «عمو سیبیلو» به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد همزمان در دو نوبت 9 و 10 و30 در فرهنگسرای طوبی روی صحنه می روند.
وی خاطرنشان کرد: در اجراهای 14 آذر نمایش های« ماهور» به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب در تماشاخانه آفتاب و «پیتزا مخلوط و بی بی دریا» کاری از رضا جوشعار از بندرعباس در فرهنگسرای طوبی در دو نوبت 16 و 18 روی صحنه خواهند رفت.
کریمی به اجراهای روز سوم اشاره کرد و گفت: نمایش های« گم» کاری از سید جواد رحیم زاده از مشهد در تماشاخانه آفتاب و «بهترین دوست هر کس» اثری از مجید بشکال از بندرعباس در فرهنگسرای طوبی در دو نوبت 9 و 10 و30 و نمایش «زیر گنبد طلا» به کارگردانی بهاره میرزاپور از تهران در تماشاخانه آفتاب و «شهر پرنده ها» کاری از محمد جهان پا از مشهد در فرهنگسرای طوبی در دو نوبت 16 و 18 اجرا می شوند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان ابراز داشت: نمایش «جبیر» به کارگردانی عفت تفضلی از بندرعباس را به صورت غیر رقابتی در دو نوبت 9 و 10 و30 خواهیم داشت و اختتامیه این جشنواره ساعت 19 و30 در فرهنگسرای طوبی برگزار می شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره

دیدگاهتان را بنویسید