خبر فوری

حمایت از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از دوشنبه خبرنگار ایرنا، بهروز اکرمی در نشست با فعالان و مسئولان تشکل های دانشجویی هرمزگان اظهار داشت: تشکل های دانشجویی باید مطالبه گر و خواهان رفع نیازها و مشکلات از مسئولان دانشگاه باشند و مطالبات دانشجویی نیز باید به طور منطقی پیگیری شود.
اکرمی با بیان اینکه 130 هزار دانشجو در هرمزگان مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: هرکدام از این دانشجویان می توانند در استان اثرگذار باشند و اقدامات ارزشمندی را انجام دهند.
وی با بیان اینکه دانشگاه محل تولید علم و پرورش افراد برای اداره آینده جامعه است، عنوان کرد: دانشجویان باید در فرآیند اداره بهتر دانشگاه ها نقش داشته باشند و به مدیران دانشگاه های استان تاکید کرده ایم این مساله را مد نظر قرار دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان بر لزوم توجه به ورزش دانشجویی تاکید کرد و افزود: تقویم ورزش دانشجویی استان باید تدوین شود.
اکرمی خاطرنشان کرد: ما نیز از برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویی و همچنین اجرای برنامه های تفریحی و گردشگری برای دانشجویان در هرمزگان حمایت مادی و معنوی خواهیم داشت.
در این نشست فعالان و مسئولان تشکل های دانشجویی هرمزگان به بیان نظرات، دیدگاه ها و مسائل و مشکلات دانشجویان استان پرداختند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره

دیدگاهتان را بنویسید