خبر فوری

7500 قوطی انواع مشروبات الکلی در هرمزگان معدوم شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سعید اسدی عصر امروز در حاشیه امحای مشروبات الکلی کشف شده در استان اظهار داشت: با واردکنندگان و سازندگان مشروبات الکلی قاطعانه برخورد می‌شود.

وی در ادامه با تشریح کشف بیش از 7500 قوطی مشروبات الکلی و 1000 لیتر مشروبات دست‌ساز در هرمزگان در 2 هفته گذشته بیان‌داشت: در قالب این طرح جمع‌آوری قلیان از سفره‌خانه‌ها و اماکن عمومی به ویژه ساحل شهر بندرعباس بیش از 250 حقه قلیان نیز کشف و جمع‌آوری شد.

دادستان هرمزگان همچنین از کشف و جمع‌آوری بیش از 200 حقه بافور در هرمزگان خبرداد و افزود: ماموران و ضابطان قضایی هرمزگان برای ایجاد امنیت اجتماعی تمام تلاش خود را در برقراری آرامش و امنیت به کار می‌بندند.

اسدی ادامه‌داد: در پی گزارش پلیس اماکن مبنی بر فروش و عرضه انواع البسه نامتعارف در شهر بندرعباس با ورود به این بخش اقدام به کشف بیش از 274 ثوب البسه منقوش به تصاویر مبتذل و نامتعارف در فروشگاه‌های عرضه پوشاک در هرمزگان کردیم.

وی در ادامه تاکیدکرد: طبق قانون جلوگیری از عرضه پوشاک نامتعارف و مبتذل بر عهده اتحادیه، اصناف و در نهایت سازمان صنعت، معدن و تجارت است و می‌بایست با جدیت بیشتر و اعلام تذکر به فعالان بخش پوشاک با این معذل مقابله شود.

درباره

دیدگاهتان را بنویسید