خبر فوری

جاسم جادری: بهره‌برداری از 1276 پروژه در سطح هرمزگان طی سال 94

هرمزبان:استاندار هرمزگان گفت: در سال جاری هزار و 276 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر سه هزار و 584 میلیارد تومان در استان تکمیل و به بهره‎برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، جاسم جادری در پنجمین نشست شورای مدیران استانداری هرمزگان با اشاره به موفقیت‎های به دست آمده برای کشور در سال 94، عنوان کرد: در حالی که کشورهای اطراف ما درگیر جنگ هستند و توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری نیز از سوی دشمنان انجام می‌شود اما ایران اسلامی در آرامش و امنیت کامل است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری انتخاباتی با شکوه و سالم و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمینه‌های مختلف عمرانی در هرمزگان اقدامات مهمی در سال 94 صورت گرفت، افزود: در سال جاری هزار و 276 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر سه هزار و 584 میلیارد تومان در استان تکمیل و به بهره‎برداری رسید.

جادری خاطرنشان ساخت: آغاز احداث 22 بوستان بانوان در سراسر هرمزگان کاری بی‌نظیر در سطح کشور بود که طی سال جاری انجام و 11 بوستان نیز تکمیل و افتتاح شد.

وی آغاز اجرای طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری را از دیگر اقدامات مهم در هرمزگان دانست و اضافه کرد: این طرح‌ها موجب ایجاد اشتغال و توسعه بیشتر استان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان به تعطیلات نوروز اشاره کرد و عنوان کرد: هرمزگان برای پذیرش گردشگران آماده شده و تمامی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

جادری با بیان اینکه در ارزیابی عملکردهای صورت گرفته، هرمزگان جزو استان‌های برتر کشور در زمینه‌های مختلف است، تصریح کرد: با همت و همراهی مجموعه مدیران استان کارهای بزرگی طی سال 94 در هرمزگان صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس / روابط عمومی استانداری هرمزگان

کد خبر: 3954

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید