خبر فوری

بندرعباس نیازمند پیست موتور سواری

امیرحسین حاجی پور دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیست یاد شده در سال 62 توسط مرحوم حسین عادلی ایجاد شده بود که به دلیل عبور بزرگراه بندرعباس حاجی آباد از وسط آن دیگر قابلیت استفاده ندارد.
وی ادامه داد: مسئولان پیست جایگزینی احداث کرده اند که کیفیت لازم را برای استفاده موتور سواران نداشته و نمی توان در آن تمرین و یا رقابت های موتور سواری برگزار کرد.
وی اضافه کرد: ایجاد پیست موتور سواری مناسب می تواند موجب هدایت بسیاری از جوانان موتور سوار شهر به سمت این ورزش و کاهش حرکت های نمایشی آنان در بندرعباس شود.
رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران هرمزگان به برگزاری رالی بندرعباس به مناسبت سوم خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: شش دستگاه موتور مسافرتی با سرپرستی ذکریا عاقلی به همراه هفت موتورسوار این رالی را از شهر بندرعباس به مقصد مشهد مقدس و سپس شهرهای نوار ساحلی دریایی مازندران آغاز کرد اند.
وی ادامه داد: این موتور سواران ساعت 18 روز جمعه بندرعباس را به مقصد شهر مشهد ترک کرده و شب گذشته وارد این شهر شدند.
رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران هرمزگان ادامه داد: این موتورسواران پس از سه روز اقامت در مشهد مقدس به سمت شهرهای نوار ساحلی دریایی مازندران حرکت می کنند و 20 روز دیگر به بندرعباس باز می گردند.
قابل ذکر است که موتورسواران کارگر هرمزگانی در سه سال گذشته نیز مسافت دو مسیر هشت هزار کیلومتری خلیج فارس تا دریای مازندران، مسافت پنج هزار کیلومتری بندرعباس تا انزلی در دو مسیر رفت و برگشت و همچنین مسیر رفت و برگشت کشور ارمنستان را طی کردند.
در حال حاضر هیات موتورسواری کارگران استان در دو رشته کراس آفرود و گردشگری داخلی و خارجی فعالیت می کند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید