خبر فوری

اختصاص سه ونیم میلیارد ریال اعتبار به انجمن های حمایت از زندانیان هرمزگان

نوید قنواتی یکشنبه بااعلام این خبر به ایرنا افزود: این اعتبار برای کمک هزینه اجاره مسکن، مواد غذایی، پوشاک(البسه)، تهیه دارو و خدمات درمانی و همچنین راه اندازی کسب و کار برای خانواده زندانیان نیازمند هزینه می شود.
وی بیان داشت: برای حمایت از اشتغال مددجویانی که آزاد شدند نیز در اردیبهشت ماه امسال 2 میلیارد و 250 میلیون ریال اختصاص یافت که 22 مددجو برای دریافت این تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند.
رئیس مرکز امور اجتماعی زندانیان هرمزگان اظهارکرد: این تسهیلات بدون بهره (قرض الحسنه ) و با کارمزد چهار درصد است.
قنواتی گفت: طرح های اشتغالزایی مددجویان هم در بخش های کشاورزی، شیلاتی، دامداری و خدماتی است.
شهرستانهای بندرعباس، حاجی آباد، میناب و بندرلنگه دارای زندان، رودان اردوگاه کار درمانی، جاسک، قشم، پارسیان و بندرعباس بازداشتگاه و یک باب کانون اصلاح و تربیت در بندرعباس است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید