خبر فوری

فرهنگ اقتصاد لیبرال دست درازی به منافع دیگران را مجاز می کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، شعبانعلی رمضانیان عصر دوشنبه در نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان منطقه ارسباران در اهر، بیان داشت: فرهنگی که الگویی را که در حوزه اقتصادی در سال های متمادی بر اساس آن عمل شده الگو و فرهنگی نیست که از دل این فرهنگ عدالت بجوشد و این مادر اقتصادی فرزندی به نام عدالت در بتن ندارد که ما در انتظار تولدش باشیم به طوری که این انتظارات بی هوده و واهی است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با ذکر اینکه فرهنگ و الگوی اقتصاد لیبرال سرمایه داری هرگز از عدالت چیزی عرضه نخواهد کرد، افزود: فرهنگ و الگوی اقتصاد لیبرال سرمایه داری برای حفظ منافع و دست درازی به منافع دیگران را مجاز می کند این فرهنگ و تفکر اگر امروز می بینید که در سطح جهان جنگ ها به جریان هست و خون های هزاران بی گناه ریخته می شود حاصل این ترز تفکر اشتباه است.

وی بابیان اینکه فرهنگ و الگوی اقتصاد لیبرال نه برای ما بلکه برای خودشان نیز عدالت به ارمغان نیاورده است، ادامه داد: این ترز تفکر حتی غربی ها را نیز در منجلاب غرق خواهد کرد.

رمضانیان اضافه کرد: کدام تفکر اجازه می دهد موکد و زن بی گناه ساعت ها گرسنه و تشنه نگه داشت و بعد از ساعت ها دور خودروی بمب گذاری شده جمع کرده و به ترز فجیح به قتل رساند و این فرهنگ مادی غربی هاست.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها موفقیتی که تا به الان در حوزه اصلاح نظامات داشته و آن نظام امروز جهانی شده نظام دفاعی است، بیان کرد: اصلاح نظامات در انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا و مکتب حسین ابن علی (ع) است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید