خبر فوری

برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه تشنج آفرینی در برگزاری انتخابات

رئیس کل دادگستری هرمزگان حجت الاسلام و المسملین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه تشنج آفرینی در روند برگزاری انتخابات خبرداد.
وی گفت: در اسفندماه سال 1396 شاهد برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سطح ملی و همچنین برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی غرب استان هرمزگان هستیم .
این مقام قضایی در استان هرمزگان در ادامه بر لزوم حفظ بی طرفی از سوی دستگاه های اجرایی در جریان تبلیغات انتخاباتی و اجرای فرآیند آن تأکید کرد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان پیشگیری از نفوذ جریان ضد انقلاب در صفوف مردم و مسئولان ،التزام به قوانین انتخابات کشور ،صیانت و اعتقاد به اصل ولایت فقیه ،ممنوعیت تحریک احساسات قومی و مذهبی ،حفظ امنیت ستادهای تبلیغاتی و شعب اخذ آراء، ممنوعیت سفارش پخش برنامه های تبلیغاتی از شبکه های رادیو و تلویزیونی معاند و ضد انقلاب و همچنین ممنوعیت اظهارنظر درباره نتایج انتخابات و شمارش آراء پیش از اعلام رسمی از سوی ستاد انتخابات کشور را مهمترین سازو کارهای نقش آفرینی شورای قضایی استان هرمزگان در جهت خلق حماسه سیاسی و  با هدف برگزاری انتخاباتی پرشور ، قانونمند و با حضور حداکثری مردم بیان کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید