مظفر مهری‌خادمی‌نسب: 15 طرح ورزشی بندرخمیر آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به هرمزگان است

هرمزبان – مظفر مهری‌خادمی‌نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۱۵ طرح مختلف ورزشی شهرستان بندرخمیر آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به استان هرمزگان است.

 

مظفر مهری‌خادمی‌نسب امروز (بیست و پنجم آذرماه)، در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر رویدر بندرخمیر، افزود: برای ساخت این طرح های ورزشی افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی، با ذکر این نکته که طرح‌های ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال است، عنوان کرد: در مجموع در شهرستان خمیر در بحث زیرساخت‌های ورزشی خدمات شایانی به ویژه در دولت سیزدهم انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گام‌های بلندی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی برداشته شده است، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات توسعه‌ای و زیرساختی خوبی در هرمزگان در حال انجام است.

گفتنی است؛ طبق اعلام استاندار هرمزگان، در مجموع ۱۲۰ طرح ورزشی شامل سالن‌، زمین چمن و استخر در حوزه های مختلف آماده افتتاح برای سفر رییس جمهور به این استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید