خبر فوری

آغاز تعمیرات اساسی در نیروگاه بندرعباس/ ۲۸۰ مگاوات انرژی به شبکه سراسری اضافه می‌شود

هرمزبان –مدیر عامل نیروگاه بندرعباس از آغاز تعمیرات اساسی واحد شماره یک بخار این نیروگاه خبر داد و گفت: پس از وارد مدار شدن این واحد، ۲۸۰ مگاوات‌ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده خواهد شد.

 

داریوش محمودی، امروز (بیست و پنج آذرماه)، هدف از تعمیرات اساسی نیروگاه بندرعباس را رفع موانع تولید در جهت بالا بردن کارکرد و افزایش تولید و آمادگی برای دوره تابستان آینده دانست و افزود: طبق برنامه زمان‌بندی، مدت‌ زمان انجام این عملیات ۱۲۰ روز است.

وی بیان کرد: در برنامه عملیاتی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس، اجرای فعالیت‌های استاندارد تعمیرات اساسی واحد بخار، تهیه متریال و مواد اولیه ( ساخت و نصبPressure Part، ساخت و دمونتاژ و مونتاژ لوله‌های اکونومایزر)، تامین و تعویض اکسپنشن‌ها و ورق‌های دیواره لانگستروم و جی.آر.فن و بازسازی بدنه بویلر تعمیرات لانگستروم‌ها، تعمیر سکتور پلیت، تعویض سیل، گریتینگ‌ها، تامین و تعویض موردی پره‌های توربین LP ردیف ششم انجام می‌شود.

محمودی اضافه کرد: دمونتاژ و مونتاژ عایق‌های پوسته توربین و اصلاح و بازسازی موردی عایق‌های معیوب، شستشوی شیمیایی، واترجت، تعویض لوله‌های کندانسور و تعمیرات نشت‌یابی آن، ترمیم تیوب‌شیت و پلاگ کردن تیوب‌های معیوب هیترهای فشار قوی و شستشوی شیمیایی هیترهای فشارقوی، تعویض ریهیت استاپ‌والوهای توربین، خرید تجهیزات و اجرای پروژه کنترل سطح هیترها و تجهیزات و اجرای پروژه اصلاح سیستم مانیتورینگ و کنترل دما و فشار فیدپمپ‌ها، تعمیرات الکتریکال روتور و استاتور ژنراتور در این بازه زمانی ۱۲۰ روزه انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزگان

رسالت تحریریه خبر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، گردآوری اخبار استان هرمزگان از منابع متنوع و معتبر و ارائه آن به خوانندگان گرامی است. چنانچه تمایل دارید اخبار فعالیت های شما در استان پوشش داده شود کافی است از طریق راه های ذکر شده در صفحه «تماس با ما» با تحریریه خبر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید