خبر فوری

شمار مسافران نوروزی فرهنگیان در هرمزگان به ۱۰۸هزار و ۱۶۳ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از آموزش و پرورش هرمزگان، کاوه سالاری افزود: این تعداد در قالب ۳۱ هزار و ۲۱۵ خانوار و  ۳۲۴ هزار و ۴۸۹ نفر روز است.

وی تصریح کرد: همچنان که از اول تعطیلات شاهد بودیم شهرستان قشم با ۳ هزار و ۴۰۳ نفر در روز چهارم فروردین بیشترین تعداد پذیرش مسافر را دارد و پس از آن ناحیه یک بندرعباس با ۲ هزار و ۶۰۳ نفر و ناحیه دو بندرعباس با هزار و ۶۷۵ نفر در جایگاه های بعدی از نظر میزان  پذیرش مسافر قرار دارند.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری از همه ی ظرفیت ها و امکانات برای رفاه حال مسافران، اظهارداشت: مسافران اسکان داده شده در مراکز اسکان فرهنگیان و همچنین عوامل اجرایی و فضاهای اسکان نوروزی تحت پوشش بیمه‌ قرار دارند.

رئیس اداره تعاون و رفاه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: نظارت مستمر بر فعالیت ستادهای اسکان با تاکید بر موضوع مهم تکریم مسافران، از اولویت های کاری ستاد اسکان فرهنگیان استان هرمزگان است و این مهم با فعالیت میدانی بازرسان روزانه بررسی می شود.

به گفته سالاری، اطلاع رسانی دقیق با بهره گیری ازاقلام مختلف از جمله تراکت، نشریه،‌ پیام کوتاه و انتشار اخبار و تحولات روزانه ستادهای اسکان از جمله اقدامات ستاد فرهنگیان استان هرمزگان در نوروز ٩٦ است.

وی یادآورشد: تعامل با سایر نهادها به منظور تقویت طرح اسکان، استفاده از مجریان مجرب و کارآزموده و پیش بینی استفاده از دستگاه کارت‌خوان و سیستم نوبت‌دهی در پایگاه‌های اسکان از دیگر اقدامات است که سهولت کار و رفاه مسافران را در برداشته است.

رئیس اداره تعاون و رفاه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: از ۶۸۰ پایگاه اسکان مهمانان نوروزی در سراسر کشور، ۱۷ پایگاه در این استان  فعالیت دارد و هرمزگان به عنوان یکی از استانهای مقصد گردشگری در کشور مطرح است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید