خبر فوری

اگر در مسأله هسته‌ای مقاومت می‌کردیم امروز ترامپ جرأت یاوه‌گویی نداشت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزامحمدحسین معتمدی‌فر در نماز جمعه ظهر امروز میناب ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) همه زندگی مبارک خود را فدای ولایت کرد و ما باید حضرت زهرا(س) را الگو و سرمشق خود قرار دهیم و عشق به ولایت و شوهر، درس بزرگی برای جامعه امروزی ماست.

وی افزود: قرآن کریم فردی را انسان می‌داند که تابع غرائز خود نباشد و انسانیت انسان به خلق و خوی او بستگی دارد و مدیریت خلق و خوی برای ما ضروری است و باید معرفت نفس داشته باشیم و غرائز خود را کنترل نمائیم.

خطیب جمعه میناب به روز مصرف‌کنندگان اشاره کرد و عنوان داشت: از روز مصرف‌کنندگان به جز اسم و رسم چیزی باقی نمانده است و امروز مصرف‌کننده چه حقوقی در جامعه ما دارد؟ و متولی حقوق مصرف‌کننده چه کسی است؟

وی با بیان اینکه مقاومت رمز پیروزی مسلمین است، اظهار کرد: در مسأله هسته‌ای خیلی کوتاه آمدیم و سال‌ها به عقب بازگشتیم و اگر مقاومت می‌کردیم امروز رئیس جمهور دیوانه آمریکا اینگونه برای ما شاخ و شانه نمی‌کشید.

حجت‌الاسلام معتمدی‌فر در پایان خطاب به مسؤولان گفت: یک مشکل عمده در جامعه ما، مالیات بر ارزش افزوده است، مردم گناه دارند و به آنها ظلم نکنید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید