خبر فوری
گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره جدید کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی(اقدام و عمل) توسط مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین آغاز شد.

آغاز دوره جدید کارگاه‌های آموزشی «اقتصاد مقاومتی» در شاهرود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی ایکنا(قرآن)، محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از برگزاری دوره جدید کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی با رویکرد فرهنگی در سطح استان سمنان خبر داد.  
وی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی از اول بهمن‌ماه و به‌مدت دو ماه و با برگزاری هر وز چهار ساعت کارگاه آموزشی با رویکرد فرهنگی در سطح استان سمنان برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه بیان کرد: مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در سال گذشته با آموزش سه هزار نفر در سطح استان کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی را برگزار کرده و امسال نیز آموزش چهار هزار نفر در در برنامه خود قرار داده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید