خبر فوری
در مراسمی با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و رئیس اداره امور کارکنان زندان های استان جانشین جدید اردوگاه رودان معرفی شد.

معرفی جانشین جدید اردوگاه رودان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در مراسمی با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و رئیس اداره امور کارکنان زندان های استان جانشین جدید اردوگاه رودان معرفی شد.معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های هرمزگان در این مراسم گفت: هدف قانون گذار از مجازات حبس بازپروری واصلاح وتربیت مجرم وایجاد امنیت وارامش در جامعه است.
عباس لقمانی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های سازمان ترویج قرآن واجرای برنامه های قرآنی در زندان ها است افزود: باید با کار فرهنگی آموزش و ترویج قرآن را نهادینه کرد.
وی همچنین نسبت به آموزش وگسترش مهارت های فنی وحرفه ای در زندان تاکید و تصریح کرد: تجهیز مددجویان به مهارتهای شغلی آنان را  برای یافتن شغل مورد نظر توانمند کرده و بازگشت مجددشان  به زندان را به صفر می رساند.
معاون اصلاح و تربیت زندان های هرمزگان با اشاره به اینکه تغییر مدیریت سبب ایجاد انگیزه مضاعف می شود افزود:اردوگاه رودان از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است و باید این روند را ارتقا بخشید.
جانشین جدید اردوگاه رودان هم گفت: همکاری و هماهنگی یکی از اساس موفقیت در کارها است و با تعامل در کنار هم مجموعه ای سالم و کارامد خواهیم داشت.
گفتنی است در این مراسم جلال محسنی به عنوان جانشین اردوگاه رودان معرفی و از خدمات رضا درویشی قدردانی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید