خبر فوری

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۲۱ خرداد / پیش‌بینی قیمت دلار

قیمت دلار در بازار دیروز ۲۰ خرداد با ۰٫۹ درصد کاهش، ۲۳,۹۲۳ تومان اعلام شده است. پیش‌بینی‌ها از بازار دلار چگونه است؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد مطابق اعلام صرافی ملی ۲۳ هزار ۵۹۶ تومان ثبت شده است، این در حالی است که قیمت خرید دلار در این صرافی ۲۳ هزار و ۱۲۹ تومان اعلام شده است. بر این اساس قیمت فروش دلار نسبت به دیروز تا حدودی افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

همچنین قیمت یورو نسبت به دیروز با روند صعودی همراه شده و با نرخ ۲۸ هزار و ۹۱۷ تومان معامله شده است. این در حالی است که قیمت خرید یورو در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۳۴۴ تومان اعلام شده است.

اقتصادنیوز نوشت:

قیمت دلار آمریکا عصر روز چهارشنبه تا ۲۴ هزار و ۱۸۰ تومان افزایش یافت اما از مرز ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان عبور نکرد. نشانه‌هایی از افت قیمت دلار در معاملات پشت خطی مشاهده می‌شد. دلار معاملات روز پنج‌شنبه را با قیمت ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان شروع کرد و دوباره در کانال ۲۳ هزار تومان قرار گرفت. قیمت دلار در ادامه نوساناتی جزئی را به ثبت رساند و روی ۲۴ هزار و ۲۰ تومان قرار گرفت.

اخبار مربوط به مذاکرات مثبت است

اخبار مربوط به مذاکرات که توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده بود، عمدتا مثبت هستند. معاون وزیر امور خارجه آمریکا معتقد است پیشرفت‌های زیادی در مذاکرات وین اتفاق افتاده است. روسیه بر این باور است که هیچ مانع غیر قابل حلی در مذاکرات وجود ندارد و انگلیس، فرانسه و آلمان گفتند که به برنامه جامع اقدام مشترک پایبند هستند.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید