خبر فوری
هرمزبان:آئین وداع با دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان با حضور دوستان و همرزمانش برگزار شد.

‌وداع با شهید مدافع وطن در خوزستان با حضور همرزمان + تصاویر

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، آئین وداع با دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان برگزار شد.

در این برنامه جمعی از دوستان و همرزمانش حضور داشتند و در فراق دوست و همکار خود دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان اشک از دیدگان جاری کردند.

شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی در سال ۱۳۷۴ در شهرستان ایذه دیده به جهان گشود که از نیروهای دریابانی محسوب می‌شد.

این دلیرمرد خوزستانی در روز  شنبه ۱۶ آذرماه امسال هنگام ماموریت در پی تعقیب گریز دریایی اشرار در همجواری با جزیره قشم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم بزرگداشت شهید”مهدی ایمانی” و ۷ خادم شهید مدافع حرم در قم برگزار شدشهیدی که لباس پاسداری را هرگز بدون وضو نپوشیدپیکر پاک شهید موسوی‌ممبینی به وطن بازگشت

شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی تنها فرزند خانواده خود بود که در دفاع از میهن در خلیج فارس به شهادت رسید و پیکر پاکش از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به زادگاهش استان خوزستان منتقل شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از شهدای مدافع وطن جمعی از مسئولان و مدیران نهادهای دولتی و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

شهید اسماعیل باقری، شهید البرز بداغی، شهید امیدوار باقری، شهید نصیر بارزی، شهید هوشنگ باباپور، شهید مهدی بابادی، شهید امان الله اورکی، شهید اصلان امیری، شهید سوخته رو اسدی، شهید محمدعلی باقری، شهید علی اسدپور، شهید فتاح اکبری، شهید سید شریف افضلی، شهید شعبانعلی امیدپور نورآبادی، شهید علی امیدی، شهید سالار انصاری، شهید غلامرضا الله مرادی، شهید حسینعلی احمدزاده، شهید سید ابراهیم احمدپوری، شهید حمزه علی احمدی سر صحرا و دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از جمله شهدای ایذه هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید