خبر فوری
هرمزبان:معاون پارک علم و فناوری استان همدان گفت: در سال ۹۷ میزان فروش محصولات دانش بنیان استان ۲۳۰ میلیارد تومان و صادرات آن‌ها ۷۰۰ هزار دلار بوده است.

صادرات ۷۰۰ هزار دلار محصول دانش بنیان از همدان

تبدیل ایده به محصول با استارت آپ‌هابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فراهانچی معاون پارک علم و فناوری استان همدان گفت: در سال ۹۷ میزان فروش محصولات دانش بنیان استان ۲۳۰ میلیارد تومان و صادرات آن‌ها ۷۰۰ هزار دلار رسیده است.

او افزود: گاهی اوقات برای ایجاد یک کسب و کار نیاز به محیط وسیع، سرمایه کلان و یا تجربه نیست بلکه می‌توان با ایده خوب کار را آغاز کرد.

معاون پارک علم و فناوری استان همدان افزود: تاکسی‌های اینترنتی و شرکت‌های خدمات رسان از جمله کسب و کار‌هایی هستند که آن‌ها را کمتر به نام استارت آپ‌ها می‌شناسیم.

آقای مرادی، رئیس پارک علم و فناوری استان همدان  هم با اشاره به اینکه اساس کار استارت آپ‌ها استعداد خلاقیت و خطرپذیری است، گفت: استارت آپ‌ها یک کسب و کار کوچک هستند که حول یک تکنولوژی شکل گرفته اند و خدمتی نو را ارائه می‌دهند و صاحبان این کسب و کار‌ها کارآفرینانی هستند که در کنار شتاب دهنده‌ها به رشد و توسعه می‌رسند.

آقای جعفری که مدیر کارخانه کنترل گاز است، به عنوان یک شتاب دهنده می‌گوید: این واحد تولیدی از ۸ استارت آپ حمایت می‌کند و در پایان هم محصولات آنان را خریداری می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید