خبر فوری
حجت‎الاسلام عباس فرازی نیا : هرمزگان یکی از استان های نماد و جلوه وحدت و همدلی است

حجت‎الاسلام عباس فرازی نیا  : هرمزگان یکی از استان های نماد و جلوه وحدت و همدلی است

هرمزبان – حجت‎الاسلام عباس فرازی نیا مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال انحراف کردن مسلمانان و تفکیک های موضوعیتی بوده اند و هستند، اضافه کرد: باید خود را برابر جهل و خرافه پرستی تقویت کنیم و افزایش علم در قالب بهره مندی از منابع و متون معتبر اسلامی ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‎الاسلام عباس فرازی نیا صبح امروز (۲۶ تیرماه) در هفتمین همایش اتحاد امت اسلامی ولایت محور، افزود: حرف همه انبیا دو چیز بیشتر نبود و آن هم بندگی خدا و پرهیز از طاغوت بود اما تکمیل کننده این موارد در کلام پیامبر اکرم است که می فرمایند: هدف بعثت پیامبر تکمیل مکارم اخلاق و تشکیل دانشگاه علم و تعلم و کسب فضیلت در طول عمر بشریت است.

وی با بیان اینکه اگر جامعه ای پیام انبیا را دریافت کرد و فلسفه بعثت پیام بر را توجیه شد به جامعه ای با ایمان و با انگیزه و برخوردار از عمل صالح تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: استکبار همواره به دنبال ایجاد توطئه برای جامعه اسلامی است تا مسلمانان نتوانند جامعه ای عاقل، با انگیزه، بالغ و در سایه آرامش را تجربه کنند.

حجت‎الاسلام عباس فرازی نیا با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال انحراف کردن مسلمانان و تفکیک های موضوعیتی بوده اند و هستند، اضافه کرد: باید خود را برابر جهل و خرافه پرستی تقویت کنیم و افزایش علم در قالب بهره مندی از منابع و متون معتبر اسلامی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه باید در جهاد تبیین، حقایق زمان را برای یکدیگر بیان کنیم و امروز جنگ بین جهان اسلام و کفر جنگ خارجی و جنگ بین ایمان و نفاق یک جنگ داخلی است، عنوان کرد: جنگ استکبار و استضعاف امروز نیز پر رنگ تر از قبل است و باید همواره مقاومت خود را برابر استکبار محکم تر و استوارتر از قبل تقویت کنیم.

انقلابی ماندن زحمت بیشتری دارد/ولایت محور اتحاد جامعه اسلامی است

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اصل پذیرش دینی را سرلوحه امور خود قرار دهیم و این موضوع را جدی در خود تقویت کنیم، ادامه داد: روحانیون باید مظهر آرامش دینی در جامعه باشند و باید در این جهت آرایش دینی را مهم برشماریم که امروز این آرایش دینی در وحدت و همدلی نمایان شده است.

وی با بیان اینکه هرمزگان یکی از استان های نماد و جلوه وحدت و همدلی است، افزود: نسبت به دین مبین اسلام سه وظیفه دین دانی، دین داری و دین بازی بر عهده داریم و باید عملا به احکام دین عمل کنیم و پایبند باشیم.

حجت‎الاسلام عباس فرازی نیا با اشاره به اینکه الگوی مناسب برای همه ما از دین داری و احسان به افراد علی (ع) است و قرار دادن همچین الگویی می تواند جامعه را در مسیر درستش قرار دهد، تصریح کرد: ولایت محور اتحاد جامعه اسلامی است و برای تحقق تشکیل تمدن اسلامی باید چراغ ولایت و تبعیت از آن روشن باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب کردن خیلی زحمت نداشت بلکه انقلابی ماندن زحمت بیشتری دارد، عنوان کرد: افق آینده جهان را ببینیم و افق تشکیل تمدن جهانی اسلام را مشاهده کنیم.

انقلابی ماندن زحمت بیشتری دارد/ولایت محور اتحاد جامعه اسلامی است

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: غدیر فقط متعلق به شیعه و مسلمانان نیست بلکه متعلق به تمامی جوامع بشری است چون درون آن حاکمیت فضیلت است و این اهمیت غدیر را نشان می دهد.

احسان کامرانی با اشاره به اینکه زمینه و مقدمه تمدن نوین اسلامی، وحدت اسلامی است و باید در دنیای امروز به این وحدت توجه ویژه ای شود و مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید دارند، اظهار کرد: آسیب شناسی ها باید به درستی صورت گیرد و بدانیم چه مواردی سبب تفرقه و جدایی می شود.

انقلابی ماندن زحمت بیشتری دارد/ولایت محور اتحاد جامعه اسلامی است

وی با بیان اینکه اشاعه بینش تمدنی و تفکر جامع و پخته نیاز امروز جامعه است و باید بر روی تمرکز و ترویج صورت گیرد، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونستی با ورود به منطقه به دنبال تفرقه و اختلاف در منطقه است که باید هوشیار باشیم و مانع از این آرزوی صهیونیست ها شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان همواره نماد و محور وحدت بین شیعه و سنی بوده و هست و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان پرچمدار این موضوع است، اضافه کرد: در زلزله اخیر استان هرمزگان مشاهده کردیم مسئولان، علمای شیعه و سنی و آحاد مختلف مردم نیز پای کار بودند و این موضوع نماد همدلی و وحدت در استان هرمزگان است.

انقلابی ماندن زحمت بیشتری دارد/ولایت محور اتحاد جامعه اسلامی است

انقلابی ماندن زحمت بیشتری دارد/ولایت محور اتحاد جامعه اسلامی است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید