داخلی

اخبار و تحلیل های سیاسی» احزاب و تشکل ها

مشکل اصلی اقتصاد کشور در فرومایگی، تن پروری و ناکارآمدی‌ها در داخل است

هرمزبان: حسن رحیم پورازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز نه تنها مشکل اقتصاد ما در تحریم‌ها نیست بلکه در فرومایگی، تن پروری و ناکارآمدی‌ها در داخل است.

ادامه خبر »

بیانیه گام دوم، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

هرمزبان:گروه سیاسی ــ جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بیانیه گام دوم، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: همین که ما رهبری داریم که مستقل از تصمیم دیگران، بزرگ‌ترین فرازهای الهی را به ما می‌آموزد بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

ادامه خبر »

آیت الله مکارم شیرازی:تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور مبنای قرآنی دارد

هرمزبان:آیت الله مکارم شیرازی حفظ اقتدار دفاعی و نظامی را دارای منشاء قرآنی و روایی دانست و با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در سیستان و بلوچستان و ابراز تاسف از شهادت شماری از پاسداران، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و نیز کاهش تلفات تاکید کرد.

ادامه خبر »

پرونده برادر رئیس‌جمهور چه شد؟/ پاداش پایان خدمات میلیاردی!/ مجوز دولت برای خرید خودروی مورد علاقه پوتین

هرمزبان:«در بودجه سال 96، هزارمیلیارد تومان برای ایجاداشتغال اختصاص یافته بود، اما تاکنون یک ریال از این اعتبار هم اختصاص نیافته است.»

ادامه خبر »

آشوب‌های اخیر کودتای ترامپ علیه ایران بود/ توصیفات «آتش و خشم» درباره رئیس‌جمهور آمریکا صحت دارد+عکس و فیلم

هرمزبان:«اریک مارگولیس» با اشاره به این‌که اعتراضات اخیر در ایران، کودتای ترامپ علیه جمهوری اسلامی بود، می‌گوید: ترامپ از مسائل بین‌المللی سردرنمی‌آورد و اهمیتی هم به این مسائل نمی‌دهد.

ادامه خبر »

اتحاد تهران با آنکارا می‌تواند منطقه را از تهدیدات جدید محافظت کند/ اغتشاشات اخیر در ایران، این کشور را قوی تر نموده است

هرمزبان:امروزه بحران های متعددی در منطقه شکل گرفته و تبدیل به یک زنجیره شده است که عدم مدیریت منطقی و فراگیر آن با حضور قدرت های مهم منطقه ای مانند ایران و ترکیه، می تواند کل منطقه را در کام ویرانی فرو برد.

ادامه خبر »

آمریکا با کنار گذاشتن برجام منزوی‌تر خواهد شد/ شرط‌‌گذاری ترامپ برای فشار به اروپاست

هرمزبان:گروه سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی عاقبت یکجانبه‌گرایی ترامپ درباره برجام و اعلام شروط 4 گانه را به مانند عاقبت یکجانبه‌گرایی در موضوع اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و ارسال پرونده اغتشاشات ایران به شورای امنیت دانست و گفت: در صورت وقوع این اتفاق آمریکا به مست انزوای بیشتر حرکت خواهد کرد زیرا دولت‌های اروپایی تابعیت محض از آمریکا نخواهند داشت حتی اگر این موضوع در رابطه با ایران باشد.

ادامه خبر »

سهم هر ایرانی از پول نفت چقدر است؟/ حجاب مشکل‌ساز نوازنده زن در تهران/ اتهام جدید سازمان ملل به ایران

هرمزبان:درحالی‌که طی چند ماه گذشته بالغ بر 600 تومان بر قیمت دلار افزوده شده، رئیس بانک مرکزی می‌گوید نرخ ارز ثبات مناسبی دارد.

ادامه خبر »

شورش تخم‌مرغ علیه انقلاب خربزه!/ آن سوی سکه 40 میلیارد دلار فاینانس/ صداوسیما سفره نیست!

هرمزبان:این روزها هجوم به صداوسیما با ادعای جناحی شدن آن، آنقدر در سخنان رسانه‌ها و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب، پربسامد شده که هر کس نداند احساس می‌کند مدیر رادیو-تلویزیون، مرحوم هاشمی، آن هم در دهه 80 شمسی است.

ادامه خبر »

ادامه حمایت بی‌بی‌سی از آشوبگران بعد از پایان اغتشاشات + تصاویر

هرمزبان:بی‌بی‌سی فارسی در گزارش‌های بعد از پایان اغتشاشات، سعی در تقلیل هزینه‌های ناآرامی در افکار عمومی دارد تا بازتولید احتمالی اغتشاش در آینده موانع کمتری داشته باشد.

ادامه خبر »

دشمن‌شناسی؛ مؤلفه اصلی واکنش مردم به اغتشاشات/ تزریق امید و پرهیز از سیاه‌نمایی

هرمزبان:گروه سیاسی: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه جدا شدن صف مردم معترض از اغتشاشگران ریشه در بصیرت و دشمن‌شناسی مردم دارد، گفت: این نشان می‌دهد که مردم در نظام جمهوری اسلامی، تأمین‌کننده اصلی امنیت و منافع ملی هستند، اما مسئولان وظیفه دارند برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان با مجموعه‌ای از اقدامات و تلاش‌ها، شرایطی را به وجود آورند که مردم نسبت به آینده امیدوار شوند.

ادامه خبر »

ظرفیت کاتسا برای حمایت دولت آمریکا از اغتشاشات اخیر

هرمزبان:از مشاهده اخبار و مواضع دولتمردان و سیاست‌مداران آمریکایی مشخص می‌شود که یک اجماع نظر در خوشحالی از اغتشاشات اخیر ایران و نیز لزوم حمایت از اغتشاش‌گران از طریق افزایش فشار تحریم به جمهوری اسلامی ایران در میان آنها وجود دارد.

ادامه خبر »

مقابله با نفوذ ایران؛ تمرکز اصلی راهکار جدید آمریکا در منطقه

هرمزبان:به عقیده کارشناسان، دکترین جدید سیاسی آمریکا در خاورمیانه، بر مقابله با نفوذ ایران در منطقه متمرکز بوده و حتی امکان استفاده از توان بالقوه اغتشاشات داخلی در جمهوری اسلامی را نیز مدنظر خواهد داشت.

ادامه خبر »

بیانیه دیگر کاخ سفید در حمایت از اغتشاشات درایران

هرمزبان:دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تلاش‌های خود برای موج‌سواری بر روی آشوب‌های اخیر در برخی شهرهای ایران، بیانیه‌ای دیگر صادر کرد.

ادامه خبر »

المیادین: نامه سید حسن نصرالله به رهبر ایران صحت ندارد

هرمزبان:المیادین به نقل از منابع موثق هر گونه ارسال نامه از سوی دبیر کل حزب الله لبنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در پی اغتشاشات اخیر در ایران را بی اساس دانست.

ادامه خبر »