خبر فوری

معجزه ای که به دست یک دروازه بان رقم خورد؛ گلزنی در دقیقه 95

هرمزبان – قرمزها به روند 4 بازی بدون برد خود برابر وست برومویچ پایان دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، لیورپول با برد لحظه آخری در خانه وست برومویچ، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده امیدوارتر شد. در حالی که بازیکنان لیورپول خود را برای یک تساوی دلسرد کننده مقابل وست برومویچ سقوط کرده آماده می کردند، آلیسون بکر روی آخرین ضربه کرنر بازی جلو آمد و با ضربه سر خود، هواداران لیورپول را به وجد آورد تا همچون یک ابر قهرمان ناجی 2 امتیاز حساس برای تیمش شود.
شکست هفته گذشته چلسی برابر آرسنال خیلی به سود لیورپول بود و حالا مرسی سایدی ها در صورت کسب پیروزی در تمامی بازی های خود تحت هر شرایطی به لیگ قهرمانان راه می یابند. سه بازی برای لیورپول تا پایان فصل و رسیدن به این هدف بزرگ باقی مانده است. تیم یورگن کلوپ امروز در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف وست بروم رفت و در حالیکه به نظر می رسید این مسابقه با تساوی 1-1 رو به پایان است، آلیسون بکر، دروازه بان مرسی سایدی ها در محوطه حاضر شده و در دقیقه 95 و روی ارسال کرنر از سمت چپ و با یک ضربه سر فوق العاده و مهار نشدنی به گوشه دروازه، گل برتری بخش لیورپول را به ثمر رساند.
در حالیکه تنها چند ثانیه تا پایان مسابقه باقی مانده بود، لیورپول چیزی برای از دست دادن نداشت و تساوی در این دیدار شانس این تیم برای صعود به لیگ قهرمانان را کاهش می داد. اما آلیسون بکر که در این فصل عملکرد چندان خوبی در دروازه لیورپول نداشت، این بار در نقش گلزن ظاهر شده و در دقیقه 95 احتمالا مهم ترین گل فصل تیمش را به ثمر رساند.
در کل تاریخ باشگاه لیورپول و از زمان تاسیس آنها در سال 1892، آلیسون بکر برزیلی اولین دروازه بانی است که یک گل رسمی برای این تیم به ثمر رسانده تا اینگونه نام خود را در تاریخ این باشگاه پرافتخار به ثبت برساند. بعد از 8 سال یک دروازه بان در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی شد، آسمیر بگوویچ در سال 2013 موفق به گلزنی شده بود.
آلیسون با این گل مهم و زیبای خودش، لیورپول را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده امیدوارتر از قبل کرد. دروازه بان قرمزها پس از بازی گفت: به خاطر اتفاقاتی که در این ماه برای من و خانواده ام رخ داد خیلی احساساتی شده ام ولی فوتبال زندگی من است و از زمانی که به یاد می آورم، کنار پدرم فوتبال بازی می کردم. ای‌کاش اینجا بود و این صحنه را می دید… مطمئن هستم که هم اکنون در کنار خدا شادی می کند.  
فقط تلاش کردم به نقطه مناسبی بدوم تا به هم تیمی هایم کمک کنم و توجه یک مدافع را به خودم جلب کنم ولی کسی مرا یارگیری نکرد و من خوش شانس و خوش اقبال بودم. گاهی اتفاقاتی می افتد که از شرح آن ها عاجز هستید. در زندگی خیلی چیزها را نمی توان توضیح داد. تنها دلیل خدا است که امروز دست بر سر من کشید و من بسیار احساس خوشبختی می کنم.  
گاهی می جنگید ولی آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید. واقعا بابت کمک کردن به تیم خوشحال هستم چون ما در کنار هم می جنگیم و به طور جدی خواستار رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا هستیم چون قبلا یک بار قهرمان این رقابت ها شده ایم و همه چیز از یک صعود آغاز می شود. خلاصه این که نمی توانم بیش از این خوشحال باشم.  
کلوپ پس از بازی گفت: این بازی خلاصه ای از این فصل ماست. نکات مثبت زیادی وجود داشت، ما به خاطر اشتباه اول مان توبیخ شدیم و بعد لازم بود که دیوانه وار تلاش کنیم. شوت هایی از جانب تیاگو و وینی زده شد و ما به بازی کردن ادامه دادیم. بازی کردن مقابل چنین تیم هایی به خاطر طرز دفاع کردن و چینش نفرات آن ها درون زمین واقعا سخت است و ما در نهایت به آلیسون نیاز داشتیم تا راه چاره ای پیدا کند! ضربه سر حیرت انگیزی بود. من هرگز چنین چیزی ندیدم. با فن خوبی به توپ ضربه زد. نمی توانستم چیزی که می دیدم را باور کنم.  
درباره آلیسون بکر
ما رابطه نزدیکی با هم داریم و می دانیم که این گل چه ارزشی برای او دارد. او بازیکن، پسر و برادر ما محسوب می شود. وقتی او عذاب می کشد، ما هم عذاب می کشیم. واقعا فوق العاده و احساسی بود. این بهترین گلی است که از یک دروازه بان دیده ام! مهاجم ها چنین گلی می زنند. اگر اولیویه ژیرو چنین گلی بزند، می گویید که گلش استثنایی بود. این هم گلی استثنایی بود! شاید فقط یک مسابقه فوتبال بوده باشد ولی برای ما یک دنیا ارزش دارد. حالا باید به تلاش ادامه داد. باید ببینیم چه کسی می تواند دوباره بازی کند و چه کسی نه و برای بازی با برنلی آماده شویم. آخرین هفته فصل برای ما بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد.  

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید